چند نظر در بالاترین در مورد اعتراف ابطحی   2009-08-01 19:48:06

new_win خامنه‌ای بدان که با ناموس جنبش سبز بازی کردی. جوابت را ۱۲ مرداد میدهیم. ـ۴۷ کلیک
Language Bookmark persia1983.wordpress.com

آخر تا کی‌؟ تکلیف چیست؟ الان عصبانیت‌ام از روز بد انتخابات هم بیشتر شده. جمهوری اسلامی ثابت کرده که کثیفترین نظام بشریست. نمی‌خوام اینو بگم ولی‌ واقعا الان دوست دارم چند نفر بسیجی‌ رو تیک پاره کنم. ابطحی تورو خدا هر چی‌ خواستن بگو، دلمان برات خیلی‌ تنگ شده :( .

روز تنفیذ تهران را به آتش میکشیم و آبروی خامنه ای را در برابر چشمان جهانیان خواهیم ریخت ـ۳۵ کلیک
Language Bookmark doorandish.wordpress.com

لازم نیست صحبت بر سر این باشد که کجا جمع شویم و چه کار کنیم . حداقل کاری که میتوانیم بکنیم این است که در خانه نمانیم . همه باید و وظیفه داریم که روز دوشنبه از خانه هایمان بیرون بیاییم و خیابانهای تهران و سایر شهرهای ایران را فتح کنیم . بگذار آنها نمایش مسخره و مذبوحانه خود را با ترس و لرز در سوراخهایشان برگزار کنند. مهم اینست که ما بیرون باشیم ، با هم باشیم و شهررا در اختیار بگیریم . ما دیگر یاد گرفته ایم چه بکنیم . میدانیم که باید در خیابانها و میادین اصلی شهر مانند ولی عصر و انقلاب و بهارستان و غیره تجمع کنیم . میدانیم که باید همراه و هماهنگ با هم شعار دهیم و تظاهرات کنیم . میدانیم که مانند 8 مرداد ماه باید با تجمعا ت گسترده و پراکنده چماقداران بسیچ را درمانده کنیم . میدانیم که اگر همه باهم بیرون بیاییم میتوانیم شهر را از کنترل نیروهای کودتا در آورده و تسخیر کنیم . همین کافی است . برای این روز چه بیش از این میخواهیم ؟ میعاد ما همه باهم در خیابانهای تهران . با شعارها و نوشته ها و پارچه نوشته ها . همانطور که تظاهرات غروز آمیز 8 مرداد را برنامه ریزی و برگزار کردیم روز 12 مرداد نیز شهر را تسخیر خواهیم کرد. آبروی آقایان ریخته خواهد شد ، ریخته خواهد شد در تهران ، ریخته خواهد شد در شهرستانها ، ریخته خواهد شد در سراسر جهان . و بیش از همه ریخته خواهد شد پیش خودشان . ذلتی این چنین ضربت محکم دیگری است بر اساس دولت کودتا . ضربتی که هرچه بیشتر آنها را دچار تشتت و تفرقه و سرگیجه و ریزش نیرو خواهد کرد. پس ندای چه کنم چه کنم سر ندهیم . از هم امروز آماده شویم برای تسخیر شهر در 12 مرداد .......... “پیروزی نزدیک است “ ............“دوراندیش”

new_win ابطحی در زمان بازداشت چگونه از جلسه مشترک هاشمی رفسنجانی، موسوی و خاتمی اطلاع یافته؟ ـ۷۳ کلیک
Language Bookmark dw-world.de

رادیو آلمان گزارشی از دادگاه امروز منتشر کرده و نوشته : نحوه محاکمه بازداشت‌شدگان، خانواده‌های متهمان و فعالان سیاسی در ایران را بهت‌زده کرده است. در حالی‌که از ورود تمام خبرنگاران خارجی به دادگاه جلوگیری شده، تنها رسانه‌های معدودی اجازه گزارش مستقیم از محاکمات را داشته‌اند. در ادامه آمده : محمدعلی ابطحی، عضو مجمع روحانیون مبارز، در توضیحات خود ادعا کرده است، که «پس از انتخابات در جلسه مشترکی هاشمی رفسنجانی، موسوی و خاتمی هم قسم شدند، که پشت یکدیگر را خالی نکنند و بنده نمی‌دانم که این تنها نگذاشتن و یاری کردن پس از ۱۱ میلیون فاصله برای چه بود». سوال این است که ابطحی که همان روزهای اول بعد از انتخابات بازداشت شد. پس در زمان بازداشت چگونه از جلسه مشترک هاشمی رفسنجانی، موسوی و خاتمی اطلاع یافته؟

اعتراف ابطحی- پیامبربه عمارفرمود:اگر باز هم جانت در خطر افتاد اين كلمات را بگو ـ۱۲۹۹ کلیک
Language MediaType Bookmark m3hr.blogfa.com

عمار که به سبب چنین رفتاری بسیار سرزنش می شد و نالان نزد پیامبر اکرم (ص) رفت و پیامبر با مهربانی به او فرمود: اگر باز هم جانت در خطر افتاد اين كلمات را بگو و خودت را نجات بده ، تو سر تا پا ايمان هستي. . . . . . به محمد علی ابطحی و تمام دربندان سبز: اندیشه تان در سینه داریم. سینه تمام ایران را چاک نتوانند. که گر کنند اندیشه را چاقویشان زخم نمی اندازد. اندیشه بند ناپذیر است. جای اندیشه یتان سینه ی ماست. نه قفس ِ سینه ی ما که نزد قلب و دل.

new_win اجرای طرح خاموشی سبز ساعت ۹ همزمان با پخش اعتراف شو ـ۱۳۴ کلیک
Language Bookmark twitter.com

از آنجا که قرار است امشب در اخبار اعترافات ساختگی در بیدادگاه رژیم پخش شود. راس ساعت ۹ با شروع اخبار طرح جنبش خاموشی را به اجرا میگذاریم. تا مخالفت خود را با نمایش کودتاچیان نشان دهیم. اطلاع رسانی کنید.

new_win افروغ:دادستان باید محاکمه شود ـ۲۹۱ کلیک
Language Bookmark ayandenews.com

مدير گروه علم و دين پژوهشگاه علوم انساني و مطالعات فرهنگي با تاکید بر اینکه انقلاب مخملی در حاکمیت جمهوری اسلامی امکان پذیر نیست گفت: «کسانی که اعتراضات مردمی به نتایج انتخابات را به انقلاب مخملی تشبیه کرده اند باید از دو سوی مردم و حاکمیت محاکمه شوند.» كيفرخواست متهمان در حالی از سوی نماينده مدعي‌العموم قرائت شد که بخش اعظمی از آن به تلاش این گروه برای فراهم کردن زمینه جهت بروز انقلاب مخملی در ایران اختصاص داشت. در همین حال عماد افروغ مدير گروه علم و دين پژوهشگاه علوم انساني و مطالعات فرهنگي در گفتگو با فرارو گفت: «برای من به عنوان یک روش شناس و یک جامعه شناس خیلی جالب است بدانم که قاضی و دادستان می خواهند با چه روشی و با استناد به چه مدارکی ثابت کنند که عده ای در جریان یک انقلاب مخملی شرکت دارند این بیش از پیش از بعد روش شناسی اش برایم جالب است که چگونه می شود مدارکی را مستند و مستدل ارایه کرد که تاکیدی بر مخملی بودن این حرکتی داشته باشد.» وی افزود: «من به اقتضایی رشته تحصیلی ام این دادگاه را دنبال می کنم تا ببینم دادستان می تواند با ارایه ادله های قانع کننده این اتهامات را ابرام و اثبات کند.» رییس کمیسیون فرهنگی مجلس هفتم با بیان اینکه «به کار گیری کلمه مخملی هم توهین به اعتراضات مردمی است و لو اینکه در حد یک ذهنیت بوده باشد و هم توهین به جمهوری اسلامی است» گفت: «آن کسانی که این اعتراضات را به انقلاب مخملی تشبیه کردند باید از سوی مردم و حاکمیت محاکمه شوند.» وی ادامه داد: «مردم باید آنها را محاکمه کنند چون به آنها توهین شده است و حاکمیت بایستی آنها را محاکمه کنند چرا که جمهوری اسلامی را مقایسه و شبیه سازی کردند با کشورهای سوسیالیستی از قبیل روسیه که نوعا هم انقلاب های مخملی در این کشورها یعنی شوروی سابق و اقمار آن اتفاق افتاده است.»


نام
پیام
Write all letters which are not black!
حروفی که سیاه نوشته نشده در پنجره وارد کنید.

روز نوشتها

یادها

شعرها

از دیگران

من و جنهایم

داستانها

انتخابات